Relacja z wycieczki do Zagrody 3 sióstr

W dniu 23.06.2021r. wybraliśmy się na wycieczkę do ,,Zagrody 3 siostry”.
Aby było bezpiecznie przed wyjazdem autobus został skontrolowany przez policję.
Następnie kierowca podjechał pod żłobki, by zabrać dzieci i opiekunki.
Po drodze spotkały nas atrakcje, na które dzieci żywo reagowały np. kiedy mijaliśmy koparkę, staliśmy na czerwonym świetle, czy przed zamkniętymi bramkami na torach kolejowych. Na widok pociągu dzieci same zainicjowały piosenkę: „Jedzie pociąg z daleka”.
Gdy przybyliśmy miejsce, przywitała nas właścicielka zagrody. Na początku właścicielka opowiedziała dzieciom o zwierzętach, jakie przebywają w zagrodzie, następnie pozwoliła nam wejść do zagrody. Dzieci miały możliwość pogłaskać i nakarmić zwierzęta.
Karmiliśmy marchewką świnki morskie i króliki, szczotkowaliśmy żółwie,  poznaliśmy alpaki i chętnie głaskaliśmy ich mięciutkie futerko, zobaczyliśmy jak pszczoły robią miód oraz poznaliśmy dwa wspaniałe szopy, które chętnie wyciągały do nas swoje łapki. Podziwialiśmy też kury, kozy i wyjątkowo spokojnego pieska.
Drugie śniadanko dzieci zjadły w formie pikniku na kocykach. Gdy nabrały sił znów pobiegły, by wykorzystać okazję do zabawy przy dużej drewnianej kuchence, na  zjeżdżalni, drewnianym domku i różnych motorkach.
Po powrocie do żłobka zmęczone, ale szczęśliwe dzieci zjadły zupkę i udały się na zasłużony wypoczynek.
Serdecznie dziękujemy „Zagrodzie 3 sióstr” za moc wrażeń.